A Riporter

A Riporter első adása, Tömördi Viktorral.
Megtekintés»
Második rész, Csontos Attilával
Megtekintés»

Regisztrálj!

További információ az oldalon történő regisztráció előnyeiről és mikéntjéről.

Utolsó kommentek

  • limi: á, dehogy elég volt 4 évig látnom az arcodat (2012.06.11. 09:52) DÜHÖNGŐ
  • kegyi: köszi Limi! ugye jössz?! (2012.06.10. 17:15) DÜHÖNGŐ
  • limi: most meg majdnem egy év telt el az utolsó "beszólás" óta azért, hogy ez változzon, kihirdetem, hog... (2012.06.10. 08:52) DÜHÖNGŐ
  • NóRah: Na de azért remélem az érettségi találkozó majd felráz minket! :) (2011.07.22. 10:24) Albumok
  • mbarna: egyébként ez az első aktivitás az oldalon az utóbbi fél évben, wow :O (2011.07.03. 12:43) Albumok
  • Utolsó 20

Dühöngő

Ide fórumozz, ha úgy érzed, mondandód nem kötődik szorosan egyik bejegyzéshez sem.

kritikus tömeg

2008.03.26. 21:12 kegyi

CriticalMass 2008.04.20.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vetulet.blog.hu/api/trackback/id/tr18398213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka 2008.04.10. 21:45:19

Emberek! Tervezi vki rajtam kívül, hogy megy criticalmass-re?

kegyi 2008.04.10. 23:36:23

Ezt ugye viccnek szantad...
A hozzad legkozelebbi csillagtura a Floriantol indul. Hozzajuk csatlakozunk be Szentendre felol.
Reszletek:
criticalmass.hu/blogbejegyzes/20080331/iii-kerulet-terjsztes-csillagtura-stb
A szentendrei csillagtura 14:00kor indul a postas strandrol! Ha gondolod, talalkozhatunk ott is.

Réka 2008.04.11. 18:44:41

Remélem nem veszed sértésnek, de azt egyértelműnek vettem ,hogy te ott leszel!:) Csak gondoltam megkérdezem a többiektől. Kösz a csillagtúra tippet.Láttam, hogy megálltok Békáson is, lehet, hogy oda megyek, ha nem vagyok ott,akkor ott leszek a Flóriánnál.

mbarna 2008.04.11. 22:01:30

Én is megyek, bocs ha ezt is egyértelműnek vetted... :)

kegyi 2008.04.12. 12:37:22

Barna!
Te akkor Margithidbudaihidfonel csatlakozol? Szerintem 4re erunk oda kb. Legyen ott egy vip vetuletes megallo - csak tagoknak!:)
En termeszetesnek vettelek Barna... sorry! :$

kegyi 2008.04.17. 13:34:04

Penteken bkv sztajk lesz. Nagyszeru alkalom arra, hogy elovedd a biciklidet es kiprobald milyen is a kozlekedes ketkereken! En biztosan igy fogok tenni, remelem masok is. A hetfoi munkabeszuntetes alkalmaval lathattuk, hogy mindenki egybol autoba pattan es akkora dugot okoz, hogy bealljon egesz BP. Biciklivel mindezt kikerulheted! Jo tekerest! Vasarnap talalkozunk!

ede 2008.04.17. 18:39:38

te nem kerülsz dugóba,de legalább megfulladsz majd az egészséges levegőtől.....hajrá...én inkább itthon maradok:p

Réka 2008.04.17. 22:10:38

Ejnye Nóri! én pl. a múltkori sztrájk óta járok biciklivel németre a Múzeum körútra, és leszámítva, hogy első alkalommal bőrig áztam, egyáltalán nem vész, sőt tök jó! megaztán az semmi érzés, amikor jókedvűen tekersz el a dugóbanülős-bosszankodós autósok mellett! megéri kipróbálni!

Réka 2008.04.17. 22:15:08

Ja! Kegyi! elcsaltam két lányt cm-re az előkészítőről, légyszi írd meg,h Csillaghegyről hol, mikor lehet csatlakozni! Vagy egyszerűbb, ha Békásra mennek??

kegyi 2008.04.17. 22:42:20

Nori: okos vagy, tessek egy nyaloka --O
Szerintem a Duna mellett (az a nagy es nedves Budapest kozepen) nincs rossz levego - en arra fogok menni.
Reka: NAGY VAGY!!!
Biciklin tenyleg nem latni szomorkodo embert. Multkor sik idegen indultam el itthonrol es mire beertem pestre, mar mosolyogtam - pedig nem volt egyszeru utam.
Csillaghegyrol szerintem erdemes Bekasra menni. Csobanka ter 15:00

kegyi 2008.04.18. 19:46:04

Beco! Ha nezted ma Bp legszennyezettsegi terkepet, akkor szep zold szinnel volt az egesz kiszinezve. Ez azt jelenti, hogy normal ertekek kozt volt minden ertek. Mas napokon mindenhol sotetpiros a varos, ami erosen szennyezett legkorre utal...
En bementem ma es jo volt. Sok bringas mindenhol es keves auto. Az egyetlen "problemat" a piros lampaknal osszegyult biciklis "dugo" okozta.:)

RaMarton 2008.04.20. 21:54:49

Csirió mindenkinek!
Voltam Crititcal Massen, nagyon jó volt, aki nem jött, az felkerült a halállistámra. Mondjuk mi is egy alternatív bringaemelést tartottunk...:P
Maxi riszpekt a Kegyinek a szervezésért, meg a sok segítségért, meg azért, mert kb 1000 embert tartott fel velem együtt míg bizonyos kényelmi funkciókat beüzemeletem a bicajomon! :D
Biciklizzetek minden hétköznap!

limi 2008.04.21. 11:36:33

én nem voltam. És majd lerendezzük. ne félj!

kegyi 2008.04.21. 17:51:47

Max te felhetsz limi!
Koszonom mindenkinek, aki eljott es velunk tekert. Nagyonnagyok voltunk (osszesen kb 80 000 biciklis - en vagyok a 80 001edik, mer engem nem szamoltak bele...)
Igazan nincs mit Marton! Te is segitettel volna sztem, ha nekem dugult volna el a hordozhato jakuzziban az egyik fuvoka...;)

RaMarton 2008.04.21. 21:03:36

Semmi probléma Limi! Idáig hanyagolni akartalak, mert nem tudsz sajnos biciklizni és én (mint tudjuk), NEM vagyok igazságtalan...
Most viszont erősen fontolóra veszem, hogy a lista élére teszlek, arról nem is beszélve, hogy érdekes probléma lenne egy biciklisekkel teli városban munkát adni egy közlekedésmérnöknek... Vagy lehet biciklire szakosodni? Ha igen akkor hajrá! Vagy lehetnél Te a bicikliutak felelőse! Na? Ha bármi problémád akadna szerintem mi a Kegyivel szívesen segítenénk... :D
Ösztöndíjemelést a biciklivel közlekedőknek!

limi 2008.04.22. 07:34:00

megoldási ötlett én jó párat halottam. Az egyik ilyen, hogy egész Budapestről ki kéne tiltani a kocsikat, mindenhol a buszoknak külön sáv lenne és a többi út a bicikliseké. ezt az egyikévfolyamtársa ötlete. ehhez mit szolsz?

kegyi 2008.04.23. 18:30:42

Remelem mire a limi vegez, csak biciklivel kompatibilis kozlekmernokok kellenek. Ugyhogy asszem ideje elmelyedned a kerekparos kozlekedes rejtelmeibe...
Ilyen otleteket en is hallottam. Marton biztos ismeri pl Magwast. Ok sokat tudnanak errol meselni.:)
A teljes lezaras azert nem megoldas szerintem (a belvarost lezarni mas, mint az egesz varost!). A behajtasi dij pl sok nagyvarosnak bejott. A teherfuvarozast pedig meg lehetne oldani a villamos- es hevsineken. Ezek franko rendszert alkottak annak idejen, mara sajna sok elhanyagolodott. Fejleszteni kene a tomegkozlekedest es nem megszuntetni jaratokat, hanem p+r parkolokat es suriteni az indulasokat. Es persze ami a legfonotsabb: MINDEN UT BRINGAUT!!! Kis segitseg, ha tanulmanyaidban mivel kezdd: van olyan, hogy biciklissav. Ez egy kivalo megoldas tobb okbol is (tovabbiakat mar rad bizom - de ha segitseg kell ilyen iranyban, keress meg nyugodtan!). Szoval a bringa jo alternativa a mindennapi kozlekedesre. Ezt kivanja a "bringazz a munkaba" kampany is elterjeszteni. Olvasd el, erdekes!
kamba.webstation.hu/index.php
Marton! Ne emeljek az osztindijat, hanem adjanak nemi juttatast. Nem mindenki osztondijas!... :$
süti beállítások módosítása