A Riporter

A Riporter első adása, Tömördi Viktorral.
Megtekintés»
Második rész, Csontos Attilával
Megtekintés»

Regisztrálj!

További információ az oldalon történő regisztráció előnyeiről és mikéntjéről.

Utolsó kommentek

  • limi: á, dehogy elég volt 4 évig látnom az arcodat (2012.06.11. 09:52) DÜHÖNGŐ
  • kegyi: köszi Limi! ugye jössz?! (2012.06.10. 17:15) DÜHÖNGŐ
  • limi: most meg majdnem egy év telt el az utolsó "beszólás" óta azért, hogy ez változzon, kihirdetem, hog... (2012.06.10. 08:52) DÜHÖNGŐ
  • NóRah: Na de azért remélem az érettségi találkozó majd felráz minket! :) (2011.07.22. 10:24) Albumok
  • mbarna: egyébként ez az első aktivitás az oldalon az utóbbi fél évben, wow :O (2011.07.03. 12:43) Albumok
  • Utolsó 20

Dühöngő

Ide fórumozz, ha úgy érzed, mondandód nem kötődik szorosan egyik bejegyzéshez sem.

karácsony

2010.11.14. 22:43 tyiremtyirimók

 Fogalmam sincs, jár-e erre még valaki, meg hogy ki hogy áll a kérdéshez, de volna kedvetek találkozni karácsony ürügyén? Ha bárkinek igen, jelezzen! Aki pedig felesleges energiákat érez magában, az pláne jelezzen, mert nekem nincsenek igazában szabad elektronaim, amik csak egy kis szervezésre várnak, magyarul nincs sok időm, hogy ebben elmerüljek most. De nagyon szívesen meghallgatnám, mi történt veletek az elmúlt egy évben!

Addig is szép napokat!

 

Update:

December 21.-én kedden a Vörösmarty téren LÉGYOTT!
Lesz forraltbor meg amit akartok.
Sztárvendégek: A félévet külföldön töltő Ybl-ös osztálytársaink!

 

 

 

Update 2:A Karácsonyozzunk Katinkával kampány elsöprő győzelme okozza
a kis változást a programban. Ugyanis a fent említett 22-i vizsgája által
korlátozott volt a megelőző estén való részvételben. Nélküle viszont
nincs karácsony - ahogy a kampány főszervezői mondják.
A lényeg, december 22-én (!Szerdán!, tehát egy nappal később!)
beülünk a Kuplung nevű helyre (Király utca 46. körúttól három perc,
nagy, sárga Teréz templom után kicsivel) és ott fogunk melegebben
forraltborozni. Este hattól gyűljünk.

Mindenkitől elnézést az utolsó pillanatos változtatásért!

 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vetulet.blog.hu/api/trackback/id/tr642449089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kegyi 2010.11.29. 23:56:58

felesleges energia az nincs, 21.-én úgy néz ki vizsgázom. utána ok, de érthető okokból addig nem szeretnék a szervezéssel foglalkozni.
az oldalon az egykori tételeink és a tablóképek csak bejelentkezve láthatóak a tagok számára. tehát nem tűntek el, csak átalakultak.:) akinek nem megy, szól!

mbarna 2010.12.02. 23:03:40

sziasztok, szerintem is legyen karácsony, és én is nagyon szivesen segítek a szervezésbe...

mbarna 2010.12.05. 16:14:07

na jó, szóval nem akarok ünneprontani, de nem akarunk 22-ét? katinkának akkor lenne jó csak... nektek? nekem jó mindkettő...

kegyi 2010.12.05. 16:56:43

Katinkával beszéltem tegnap este és szegényke 22.-én vizsgázik. Szal azt kérdezte, nem tennénk-e át egy nappal későbbre. Na?

Katinka 2010.12.07. 10:17:12

Jaj, Srácok! Köszi, hogy képviselitek az érdekeimet!

tyiremtyirimók 2010.12.07. 11:55:39

Jajj, a szívem hasad ketté
erre mondtam, hogy nincs rá energiám. Laura csak aznap ér rá, Katinka csak másnap. legyen az, hogy én Laurával mindenképp megyek Vörösmarty térre, de felőlem a nagy osztálytal lehet másnap inkább. De akkor könyörgöm, valaki írjon köremailt, amibe kitalálja a részleteket. Nekem most tényleg nincs kapacitásom.

(eddigi válaszok: Teréz 22-én estén Füzitőn fellép, 21-én lehet hogy itt van. G. Nóri 21-én vizsgázik, nem tudja biztosan, Lilla úgy tűnik ráér, Ákoséknál fellépések vannak, de lehet hogy tud jönni, Kis Nóri 21-én 7-ig dolgozik, de utána jönne.)

dorka 2010.12.08. 10:13:12

heló
nofene, micsoda pörgés...! én is 22-én, du vizsgázom. ha mégis 22.-én lenne, este örömmel megfagyok veletek a Vörösmartyn! (amúgy ez tök jó ötlet!)

dorka 2010.12.08. 19:44:30

Bocs. Elnéztem, aznap én gyerekekkel előadok.?:( basszus. Akkor úgy tűnik én nem látom idén a pofitok...

Katinka 2010.12.09. 22:10:10

Ajaj, mindent összekuszáltam...
süti beállítások módosítása