A Riporter

A Riporter első adása, Tömördi Viktorral.
Megtekintés»
Második rész, Csontos Attilával
Megtekintés»

Regisztrálj!

További információ az oldalon történő regisztráció előnyeiről és mikéntjéről.

Utolsó kommentek

  • limi: á, dehogy elég volt 4 évig látnom az arcodat (2012.06.11. 09:52) DÜHÖNGŐ
  • kegyi: köszi Limi! ugye jössz?! (2012.06.10. 17:15) DÜHÖNGŐ
  • limi: most meg majdnem egy év telt el az utolsó "beszólás" óta azért, hogy ez változzon, kihirdetem, hog... (2012.06.10. 08:52) DÜHÖNGŐ
  • NóRah: Na de azért remélem az érettségi találkozó majd felráz minket! :) (2011.07.22. 10:24) Albumok
  • mbarna: egyébként ez az első aktivitás az oldalon az utóbbi fél évben, wow :O (2011.07.03. 12:43) Albumok
  • Utolsó 20

Dühöngő

Ide fórumozz, ha úgy érzed, mondandód nem kötődik szorosan egyik bejegyzéshez sem.

Balatoni találka

2007.05.06. 13:21 mbarna

 

Marcsi üzenete:

 

"Nézelődtem az Elvirán a Te Deum után esedékes Balatonról. Elkeserítő, nincs vonat csak korán. Úgyhogy azt javaslom legyen egy napunk kipihhenni a fáradalmakat, s másnap este menjünk a 18:45ös vonattal.Szóval aki nem értené...Tavaly az évzáró után fogtuk magunkat felugrottunk egy vonatra s irány a Balaton, de idén ez nehéz mivel ott a bankett, nem érjük el a vonatot, szóval másnap Június 24-én mennénk. Ehhez szóljatok hozzá minél többen, ki jönne ki nem, jó-e így vagy rossz más megoldás esetleg valakinek ház a Velencei tó KÖZELÉBEN?"

 

 

Fejlemények:

Barbi nem javasolja saját házukat annak állapota miatt. Vannak, akik az egyszerű vadkempinget támogatják valamelyik nagy tavunk mellett. A Velencei tónál (állítólag) három osztálytársunknak is van nyaralója, de nem a tóparton.

Felmerült a nappali illetve az éjszakai buli is. Ezzel kapcsolatban még nincs döntés - ugyan úgy, ahogy a helyszínt illetően is vannak kétségek.

Mint kiderül a balatonfenyvesi osztálykirándulás június 28.-án kezdődik. Ez nagyban befolyásolja a buli időpontját.

Idő szempontjából a Velencei tó az ideálisabb, mivel a hosszú utazás nem mindenkinek szimpatikus.

Úgy néz ki, hogy június 24-én a TeDeum utáni napon lesz a kirándulás, a Marcsi által felvázolt módon.

Az esti időpont kiütéses győzelmet szerzett. Mostmár csak a helyszín a kérdés.
SZAVAZZON MINDENKI!!!

 


Az oldalt folyamatosan frissítjük a hozzászólások alapján.

63 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vetulet.blog.hu/api/trackback/id/tr4871582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

limi 2007.05.06. 15:45:29

Holnaptól mindenkinek sok sikert!

maRcsi 2007.06.01. 11:37:08

Nos emberek! Kézbe kell venni az ügyet, ha bárki komolyan gondolja. Ígérem most utoljára vetem fel ezt az egészet, de ha akarunk menni, akkor ki kéne gondolni hogy mikor ki akar jönni, egy este egy nap vagy több, lesz-e a Mikiéknél balatonozás, és ha igen, oda kik akarnak menni, Barbi hozzátok lehet-e menni, és egyáltalán aki jönne, jelezzen nekem bármily módon, itt iwiwen, levélben telefonon, posati úton, telepátiás módszerrel (csak ügyeljen rá, hogy az üzenet teljes félreérthetetlenséggel megérkezzen)! Szóval ha bárki is gondolja legyen ez, akkor jelezzen, mert különben nem megyünk sehova.

Réka 2007.06.01. 11:54:14

Szerintem mindenképpen menjünk. Én úgy tudom, hogy a Mikiéknél lesz Balatonozás, emlékeim szerint egyszer régen azt beszéltük, hogy a bankett el szokott húzódni, úgyhogy este nem tudunk lemenni. Tehát mehetnénk másnap reggel, így viszont mehetnénk a Velencei -tóhoz is, felőlem mehetünk az első vonattal is. De az is fontos, hogy a Te Deumot követő napon legyen, mert később a résztvevő száma az idő múlásával exponenciálisan csökken...

livi 2007.06.01. 16:27:03

Szerintem is menjünk! Idén semmikép nem hagyom ki! Én már azt hittem, hogy másnap megyünk az esti vonattal. De nekem teljesen mindegy... a Te Deumot követő nap lenne sztem a jó...

kegyi 2007.06.01. 16:56:50

Tehát a Te Deum utáni napon mennénk. Sztem az jó. A helyszínt illetően akkor mi lesz?
Réka! Ez jó ez a hasonlat! Remélem szóbelin is így fog vágni az eszed! ;)
Nos ha egyéjszakás a dolog, akkor nem kell különösebben helyszínt válogatni, mert nem fogunk alukálni (csak a vonaton). Komoly szállás csak akkor kell, ha több éjszakát kívánunk lenntölteni valahol.
Én egyébként bármiben benne vagyok!

barbi 2007.06.01. 17:35:31

Sajnálom, de a ház nem szalonképes Széplakon (pontosabban: nem folyik benne sem víz, sem áram - hogy ilyen kis tanulatlanul fejezzem ki magam) ja és mellesleg egy merő mocsok... mert addig tuti nem megy le oda senki rendezni e kínos helyzetet. Szóval én nem ajánlanám, csak ha nagyon-nagyon muszáj...
Én a Velencét támogatnám, és azt, hogy reggel menjünk, de csak egy napra. A több napos buli szerintem már akkora szervezést igényelne, amit senki sem vállalna fel szívesen, mellesleg már el is késtünk vele egy kissé. A velencefürdői srand nagyon klassz, van szabadstrand és fizetős rész is. persze kérdés, hogy mit csinálnánk mondjuk egy nagy vihar esetén... az is kérdéses, hogy mennyire "illúzióromboló" ez a nappali bulizás a tavalyihoz képest, és ez mennyi embernek tetszik. én mindenben benne vagyok és ha kell, segítek a szervezésben is. Az osztályból biztos nincs senkinek telke a Velencei-tónál??? na pusszantás nektek... ez jó hosszú lett...

Réka 2007.06.01. 18:03:50

Barbinak: nem gond, hogy nem jó a ház, szerintem amúgy sem működne a több nap (márcsak a Fenyveses program miatt sem), mellesleg egy vihar nem lehet akadály.
Kegyinek:köszi, megpróbáltam finoman fogalmazni.

kegyi 2007.06.01. 18:07:45

Csak "néhány hozzáfűzésem lenne. :D
1. nem nappal lenne a buli, hanem éjszaka
úgy gondolom este kéne lemenni és reggel haza
2. a nagyobb bulival nem vagyunk elkésve
egy kisebbet kb fél óra megszervezni
3. én senki vagyok?
vagyis szívesen vállalok partyszervezést
4. vihar esetén naggyerekek lévén feltaláljuk magunkat
nem pánikolunk be és önfeledten folytatjuk a patry-t
meg egy kis víz nem árt meg - kivétel aki cukorból van
utóbbiaktól előre elnézést mindennemű nedvesség miatt

na ezt is sikerült jó hosszan kifejteni. :):):)

Raviola 2007.06.01. 19:21:13

Én a Velencei-tó, egy napos, nappali verziót támogatom, mert a többi variáció a fenyvesi programot ütné, ami viszont már le van fixálva. Ne szervezzünk keresztbe. A vihar nem gond, láttunk már eleget, este mindenki addig marad, ameddig akar (vagy ameddig engedik, mert azokra is gondoljunk, akiket tavaly is csak úgy engedtek el, hogy volt ház).

g 2007.06.01. 20:03:48

SzvSz, mindegy hova megyünk, de az estét támogatom, napközben minek aszalódjuk a sok nyaraló emberkék között...???De az én szavam nem lesz mindent eldöntő:)

ede 2007.06.01. 20:27:48

menjünk azt mondom....:)jó ötlet a Balaton és a Velencei-tó is(ezzel most sokat segítettem a dolgon,gondolom:)).viszont szerintem megint esti fürdés legyen....múltkor az nagyon jó volt.valaki amúgy tudja,az a Fenyves-dolog mikor van?és egyáltalán ki jelentkezett?m én pl. már arra sem emlékszem:)

ede 2007.06.01. 20:29:35

amúgy nekünk van nagymaroson telünk....oda is mehetünk,és a vállalkozó szelleműek még a Dunában is fürödhetnek:p

ede 2007.06.01. 20:30:22

na jó....ezt nem gondoltam komolyan:)

maRcsi 2007.06.02. 10:55:52

:)no de jó! Vannak reakciók. Hát igen, ezt a nappali vagy éjjeli dolgot szavazással kellene eldönteni. Merthogy nekem is az tetszett, hogy éjjel az egy tök aktív cselekvés hogy a tóparton baromkodunk, de nappal az egy tök unalmas dolog a tóparton aszalódni a sok túrista közt ahogy Nóri mondotta vala. Meg azt is meg kéne tudni valahogy idén van-e olyan szülő, aki még mindig nem engedi el éjjel ház nélkül a csemetéjét. Végülis megint egy évvel öregebbek lettünk, és biztosan hülyébbek is, egyre több veszéllyel nézünk szembe, miért ne engednének el? nos?

Juc(felhőcske) 2007.06.02. 15:17:33

Most láttam csak a dolog nagy alakulását!:))Már kezdtem félni h elmarad az egész jól bevált Balcsizás!!
Mi van akkor ha nem vagy nappal vagy éjjel hanem is-is?????Vagy az már tul sok a jóbol?

Peti 2007.06.02. 16:19:41

Hát elolvastam ezt a balatoni izéről való bonyodalmat...aki nem tudná az egész úgy alakult ki tavaly hogy amikor villányba voltunk a borász srác mondta hogy nincs annál jobb mint lemenni éjjel a tenger partra egy üveg borral és végig dumálni az egészet aztán meg reggel hazamenni..innen jött az ötlet hogy menjünk le balcsira...szerintem partyzni, lemenni a balatonra mindenki bármikor tud....szóval ez úgy jó ha éjszaka vagyunk ott...bankett után már nincs vonat így marad a másnap éjszaka...szóval szerintem ez a program maradjon így aki tud jönni az jön aki meg nem ugy is pár nap múlva megyünk a balatonra...hát ez a véleményem ha nem értetek egyt akkor kövezzetek meg...na minden jót..további jó tanulást..

ede 2007.06.02. 16:26:41

téged soha nem köveznénk meg...:)amúgy sztem jól szóltál....

dorka 2007.06.02. 16:47:24

Lehet, hogy igazatok van. Csak remélem, hogy minden Mami-Papi kibékül ezzel a háznélküli-éjszakai verzióval. Ezt megpróbálná minden problémás tag megkérdezni a szüleitől? És írjatok, hogy mit reagálnak. (Amúgy iszonyú bravúros vagyok, és sikerült regisztrálnom ezt a hozzám közelebb álló nevet... nagyon büszke vagyok magamra...egy technikai zseni...)(az előttem szóló "Peti" a Kővári Peti volt?)

maRcsi 2007.06.02. 19:24:27

Most úgy írok, hogy remélem a mami papik nem gyakran olvassák ezt a honlapot. szóval: Igazából ez a ház nélküliség nem egyértelmű, ugyanis Sukoró környékén három is a rendelkezésünkre áll, csak messze vannak a parttól.- Ha valamelyik szülőt nagyon bántja a dolog, hát lehet neki említeni a sukorói házat, amellett viszont nem feltétlenül kell igénybe vennünk a fedelet a fejünk fölé. nos? Szóljatok ha ez a megoldás nem jó erkölcsileg házügyileg vagy hasonló
Petim, te a szívemből szóltál!

barb 2007.06.02. 20:31:48

Kegyi, akkor te szervezel? mert ez most rohattul nem egyértelmű... nekem nyolc, szerintem is jobb az éjszaka, úgyis utálom a fényt... :)
és akkor Velence vagy Balcsi? mert ha nem kell ház, akkor ne menjünk már el a Balatonig...akkor "szavazunk?" Ve vagy B? egynap ill. éj vagy több???


ÉN MIÉRT NEM TUDOK REGISZTRÁLNI??? BARNA!

kegyi 2007.06.02. 20:38:05

Namostakkor kéne valami nagyon okosat mondani.
Mikor is lesz ez a fenyveseseses izéé?
Mondjuk attól függetlenül is lehet menni, mármint akár lenn is maradhatunk balcsin, ha közel esik egymáshoz a kettő (egy napra).
Nappalra lemenni hát lehet, de én akkor nem megyek mer minek. Ott lesz a fenyveseseses izéé, akkor majd fürödhetek eleget nappal megminden.
De a fürdés nem is akkora probléma, ha mondjuk amrosra megyünk, mert ott irtózatosanhűdenagyonnagy party-t lehet csinálni. :)
No én rátok bízom a továbbiakat. Ha partyservice kell, szóljatok! ;)

barbi 2007.06.02. 21:18:23

uhh de várom...
ez a fenyveses dolog mikor is lesz? és meddig? ez egy pár napos közös punnyadás lesz v mi?
szerintem egyébként függetleníteni kéne a kettőt(ha lehet és nincs túl közel) mert érdekes lenne így cipekedni meg még egy-két apróság...

kegyi 2007.06.02. 21:24:19

Cipekedni? Hát én max 1 kishátizsáknyi cuccot viszek. meg a sminkkészletet, a túlélőfelszerelést, a báliruháim meg ilyesmit. :)

Réka 2007.06.02. 22:19:12

Na most akkor én mondok valami okosat. A fenyveses izé Júni 28-tól lesz. Peti jó, hogy beírtad hogy honnan ered ez az egész, mert én például nem tudtam, de így teljesen egyetértek veled. szóval menjünk a Te Deum utáni este, 1napra, a Balatonra vagy a Velencei-tóra. A Fenyvesnek meg ne szervezzünk keresztbe, mert az lett előbb eldöntve, mellesleg marost se keverjük bele.

kegyi 2007.06.02. 23:37:49

A "mellesleg marost se keverjük bele" kijelentésedet kifejtenéd kicsit?
köszi

ede 2007.06.03. 10:42:28

kegyi nagyon aranyos vagy,hogy reklámozod Marost,de én annyira nem gondoltam ezt komolyan...főleg,hogy a Balaton és a Velencei-tó körül folyik a ,,vita":)
szerintem tökéletes az az ötlet,amit a maRcsi kitalált(lsd. fönt a keretben),menjünk akkor.eléggé úgy néz ki,h annyira nem akarnak sokan Balcsira menni,ha nincs ház,szal sztem maradjunk a Velencei-tónál.oda nem kell sokat utazni,ott még nem fürödtünk este(és ugyebár nem árt a változatosság:),és mamiknak-papiknak beadható a házban alvás...amit meg is lehet csinálni,ha nagyon akarjuk.
na...hát ez az én véleményem.
amúgy a strand környékén lehet sátrazni?v ez nem olyan strand.....?

ede 2007.06.03. 10:43:37

RÉKA:te nagyon tudtad ezt a Fenyves dolgot...akkor áruld el légyszi,hogy meddig tart!előre is köszönöm:)

Réka 2007.06.03. 10:50:15

Ja, semmi csak én utólag már nem publikálnék nem publikus bulikról egy osztályhonlapon. Szivi

Réka 2007.06.03. 10:56:42

Edének: ha jól emlékszem, akkor 30-ig, de lehet még maradni

ede 2007.06.03. 11:07:40

köszönöm szépen Réka!!!nem vártam ilyen gyors választ:)

Juc(felhőcske) 2007.06.03. 11:15:19

hüüüü, mennyi dolog alakult, itt!!!
Én egyet értek azzal h Te Deum utáni nap este menjünk...
Peti: ezzel a történeti múltal fel se merül a nappalozás legalább is bennem :) én ezt még nem is tudtam h innen jött az egész!!!
Szetem se kell összemosni ezt a Fenyves meg évzáró utánt, mert végül is tök különbözö a kettő, vagy ezt csak én látom így??
Balcsi vagy Velencei-tó szetem édes mind1,ugyse a víz neve a lényges, meg aszem mind2 vonatútja túl van azon a kritikus idötartamon amiko megörül az ember, onnantól meg már mind1 meddig kell még vonatozni, de ígérem ha Balcsi lesz röpke 3 órás vonatozással (vagy több), próbálom kulturálni magam...
Jah és erre az évzáró utánra szinte mindenki jön,ugye?

g 2007.06.03. 12:31:05

Ede!:) Jó ötlet lenne ez a sátrazás:) lenne fedél a fejünk felett:)..márakinek ez előírás:)

ede 2007.06.03. 12:53:40

na látjátok milyen okos vagyok?:p

nikkleg 2007.06.03. 17:17:21

A magam részéről én a Balatont támogatom by night. A Velencei-tó nem akkor partyhely :) A hosszabb utazás meg azért sztem nem akkora ellenérv, nem az az 1-2 óra plusz számít. Majd elütjük az időt..
A Fenyvesi story, én azt hiszem más style lenne, tehát egyáltalán nem baj, ha 2x uahhoz a tóhoz mennénk.

barbi 2007.06.03. 22:04:54

tavaly láthattuk, hogy éjszaka a balaton sem volt valami nagy partihely... :)
én személy szerint a velencei-tavat támogatom és azt, hogy 24-e este menjünk le...
A sártazást hogy gondoltad, Edém? szerintem ez megondható... de te ezt több napra gondoltad vagy csak ott alkalomszerűen (mármint arra az éjszakára)?
én egyszer felvetettem, hogy a Vtónál van egy camping, ahol lehet bérelni "faházat", de nem hiszem, hogy kéne, de akár megjátszható.
Akkor mindenki benne van a háznélküliségben???
KI az, aki nem jönne (Terézen kívül)?

nikkleg 2007.06.03. 22:37:09

persze multkor, hát akkor ne menjünk annyira félreeső helyre. Ha ugy sincs ott kéró akkor gyakorlatilag mind1.

Közben eszembe jutott h kevertem egy másik Balaton-partyval :)

Sijófok az egy jó hely. Nem kell ház, majd otthon alszunk, akinek meg a szülei nem prefelik igy a dolgot hoz sátrat...

ede 2007.06.04. 12:09:54

Barbi:a sátrazást úgy gondoltam,ahogy a Káva leírta előttem....nem is beszéltünk több napos mókáról,szóval akinek mindenképp kell vmi ,,tető" a feje fölé,.hozzon sátrat és verje fel a pusztában.

amúgy meg jó lenne már végre eldönteni,mi legyen,ne szarozzunk már ennyit.......mindenki kérdezze meg otthon,aztán jöjjön.sztem nem kell ezt ennyire túlszervezni.nézünk/ill néztünk(a maRcsi) vonatot,megvan a nap is....döntsük már el,hova menjünk

Teréz 2007.06.04. 13:10:40

lehet, hogy a suli alatt elzárkoztam ezelől az egész elől, de azota kicsit máshogy látom a világot, és ha nme zavarok én is szivesen ott lennék...

nikkleg 2007.06.04. 14:46:20

Teréz: gyere, szívesen látunk!

RedGreg 2007.06.04. 14:57:24

Sziasztok!
Szerintem Balatonhoz kéne menni. Én is az éjszakát támogatom:) Na további jó tanulást!

ádám 2007.06.04. 15:03:01

Kitartás!
én személyem szerint a Balaton mellett döntök de mehetünk a Plattensee-höz is ,
(csajoknak) pusza
(fiúknak) kitartás!

Réka 2007.06.04. 15:25:33

Teréz: nagyon örülök neki, gyere mindenképpen!!

kegyi 2007.06.04. 15:31:22

Teréz! Nehogy befolyásoljon téged a Barbi azzal, h mindenkinek beszólogat!
Az az én privilégiumom. :D
Szóval gyere!!!

maRcsek 2007.06.04. 16:15:34

Szóval ismételten eldumcsiztam Elvirával, és roppant érdekeseket mondott. Úgy tájékozódás, és miheztartás végett írom le őket. Szóval a Balatonnál pl nem csak a pár óra hanem párszáz forint egyirányba is különbség, de ha nem riaszt ez vissza minket, akkor nem is riadunk vissza. Meg ezek a vonatok nem az utolsók általában gyorsan odaérő nem drágább, nem túl kései és nem túl korai vonatokat néztem. Igyekeztem partyhelyeket keresni ahol lehet élet este hat után is. Balatonszéplak a hagyomány kedvéért került be. Most ehhez szóljatok hozzá. Okosakat ám!

Budapest-Déli pu.-19:05 Siófok 21:20- Balatonszéplek alsó 21:28 ára: 885 HUF
Budapest-Déli pu. 18:30-Balatonfűzfő 21:14 - Alsóörs 21:28 - Balatonfüred 21:40 ára: 1020 HUF
Budapest-Déli pu - 18:20 Velence 19:24 - Velencefürdő 19:27 ára: 375 HUF
Budapest-Déli pu. - 19:05 Gárdony 19:58 ára 375 HUF

Nos?

miRcsi 2007.06.04. 16:16:53

ja és az esetleges hibákért elnézést!

kegyi 2007.06.04. 16:27:09

Most jön az okosság:
aha
nagycsaládos kedvezmény van? mert én azt nem igényelhetem.
most drágult a máv, szal hozzá kell szokni a magas árakhoz...
ja és ha még hiba is van benne, akkor maRcsi drágának extra kínzásokban lesz része! :)

nikkleg 2007.06.04. 16:34:00

Alsó-alsó-alsóőrs! de jó Siófok is

RedGreg 2007.06.04. 16:40:17

Most akkor jöjjön még egy kis okosság!
Ittem én!
Na a témához, Káva beszólásához annyit, hogy lehet, hogy tudok szerezni fedelet a fejünk felé!
Előnyök: Közel a Part!
Hátrányok: Nincs szabadstrand a környéken.
Nem a miénk, hanem nagyszülőké a ház.
De: ha megszavazzuk Alsóőrst, akkor utánakérdezhetek:)
Meg anélkül is:P
(Barbi ne hagyd magad, nem csak a Kegyi olthat[Én is])

kegyi 2007.06.04. 16:49:07

Siófokon mehetünk a palace dance club-ba.
Megoldódik a party és a tető kérdése egyszerre.
program:
Kedd - Black is Beautiful, FLower Power and Flat Rate
a beugró nemtudom mennyi, sztem olyan 2000HUF. valamit valamiért!
:D:D:D

Juc(felhőcske) 2007.06.04. 19:41:34

Nah szóval akkor partyzni akarunk egy nagy helyen vagy parton lenni osztállya?
Siófoktól egész part szabad és nyáron egész nagy élet van és nem csak az arany parton.....
Kegyi, megyünk Palace-ba hab partyzni:)))))

Juc(felhőcske) 2007.06.04. 19:44:30

ÉS Tezér.........
egy szóval GYEREEEEEEEEEEEEEEe

nikkleg 2007.06.04. 20:01:38

Szerintem a Palace nem a legmegfelelőbb hely testületileg.
El kéne kerülni a végleteket. Nem egy zajos discoba kéne betódulni, de nem is egy faház padlóján kell gyertyafény mellett körbeülni, esetleg elaludni.

ede 2007.06.04. 20:08:41

megint csak a Kávával kell,hogy egyetértsek:)ha partyzni akarunk,megoldjuk a parton,ha nem akkor,azt is.....csináljuk úgy,mint múlt évben.szerintem az teljesen korrekt volt.........

Réka 2007.06.04. 21:00:17

Én is így gondolom.

g 2007.06.04. 21:34:51

Egyetértek a Rékával és a Nórival. Ha party-zós lenne a társaság, már rág csinálhattunk volna osztálybulit, de nem olyan, szóval aki partyzni szeretne, akkor az majd partyzik máskor:) Partra levonulós múlt évis ...SZERINTEM:)

nikkleg 2007.06.04. 22:07:34

Köszönöm Nóri ezt a bizalmat :)
G: szerintem kicsit másképp interpretáltad Tavaly nem volt rossz, viszont egy kicsivel mozgalmasabb hely nem tenne rosszat.

barbi 2007.06.04. 22:41:16

Teréz, ez nem támadás volt, puszta "számvetés"... szóval bocs, ha erős volt. én örülök, ha jössz... :) :)

nekem mindegy, hogy hová megyünk, csak menjünk, és ne szarakodjunk ennyit. mondjuk kíváncsi lennék, hogy mit szól az az X ember, aki nem szólt a témához... ez lenne a "kemény mag".. ?
szóval döntsetek Ti, drágáim... nah pussz

g 2007.06.05. 11:39:24

Káva:)! Nem elleneztem a mozgalmasabbat, mert az soha nem árt,de a másik végletet nem támogatom:);)

dorka 2007.06.05. 12:45:51

Tényleg ne szenvedjünk ennyit... De én még mindig a Velencei-tó mellett voksolok, vagy valami közelebb eső balatoni hely mellett. Eddig senki se sikított, hogy nem engedik el ház nélkül, gondolom akkor ez nem lesz korlátozó tényező.(?) A GNórinak igaza van, + elég rég nem találkoztunk, és jó lenne beszélgetni IS (ld. Kővári Peti kommentje...), úgyhogy ha lehet ezt is vegyük figyelembe a bulizás mellett.

ede 2007.06.05. 14:12:20

a kegyi most ráindult a bulizásra,majd ő bulizik:p

ha már közel eső balatoni hely,akkor menjünk pl. Széplakra...ott voltunk múltkor is(ha jól emlékszem),sztem tök jó volt a strand,viszonylag rövid idő alatt ott vagyunk,és annyira nem is gáz a jegyár.

csak DÖNTSÜK MÁR EL!!!!!!!!:)

ramarton 2007.06.05. 15:15:30

Huh... Mire végigolvastam ezt a sok-sok-sok megoldanivaló problémát... De nesze, itt van még egy:
Én majd valami késő esti vonattal mennék utánatok, mert nagyjából 18 óráig a Dunakeszi Repülőtéren kell "szolgálatot teljesítenem" (terrorista-elhárítás, ilyesmi). De ezt én majd megoldom, csak mondjátok meg, hogy hova menjek, mit vigyek...
Ja és mondok még valamit... A Balaton mindenhol ugyanaz... Éjszaka a partból úgysem látsz sokat...
Tehát (véleményem szerint), ha a Balaton nyer, akkor ne menjük messzire, mert minek... Nekem nem a szívem csücske a MÁV, aki meg vonatozni szeretne, annak meg szívesen rajzolok jegyeket! Én a Velencei-tóra szavazok. Csókolom!

Juc(felhőcske) 2007.06.05. 21:23:51

A Palace-s megjegyzés nem azt jelentette h erre az osztályos évzáós dolognak én azt akarnám ,Kegyinek meg a megjegyzés nosztalgikus értelmű volt, remétem senki sem veszi komolyan.......
Bennem vhogy egyértelmű ez a partra levonulós el vagyunk dolog......

kegyi 2007.06.05. 22:03:01

Habparty hétfőnként van.
De mondjuk a keddi dolgot jól benéztem mert vasárnap megyünk (asszem)... :D:D:D
tehát javítom magam:
Vasárnap - Frei Bier & Sangria Party
azért valljátok be h nem rossz... :):):)
Ja és ne szenvedjünk má ennyit hanem de!
süti beállítások módosítása